خدمات پس از فروش

واکنش سریع – حل موضوع در اولین زمان ممکن

 

 

ماشین آلات پس از ارائه به مشتری، نیاز به پشتیبانی و مراقبت خواهند داشت.

واحد خدمات پس از فروش استیل غرب آسیا در هفت روز هفته آماده جوابگویی به مشتریان و رفع مشکل آنها می باشد.

پس از نصب و راه اندازی دستگاه، برنامه ای جهت تعمییرات و نگهداری پیشگیرانه به شما ارائه می گردد. با استفاده از آن می توان تا حدی، از بروز خطاها و زمانهای خرابی دستگاه جلوگیری نمود.

 

 

متخصصین ما می توانند به شما از راه دور، بصورت تماس تلفنی، راهنمایی های لازم را جهت تنظیمات و برطرف کردن خرابی احتمالی، مبذول دارند. این بدان معنی است که توسط این روش می توانیم خیلی سریعتر به شما کمک نماییم.

 

 

در زمانهای اضطراری که مشکلی جهت دستگاه بوجود می آید و شما قادر به رفع آن نمی باشید، کارشناسان ما در اولین زمان ممکن می توانند از طریق مراجعه حضوری اقدام به حل آن می نمایند.

تمامی حقوق وب سایت متعلق به استیل غرب آسیا - کپی رایت 2020 | طراحی سایت با واحد انفورماتیک ماشین سازی استیل غرب آسیا
Tellephone
0